пʼятницю, 17 лютого 2017 р.

«Розвиток інформаційно-ігрової творчості дошкільника через використання коректурних таблиць (за методикою Н.В.Гавриш)»



        08 лютого 2017 року в Тернопільському дошкільному навчальному закладі  № 37  відбулось засідання методичного об’єднання вихователів старших груп  на тему: «Розвиток інформаційно-ігрової творчості дошкільника через використання коректурних таблиць (за методикою Н.В.Гавриш)»  
 Метою якого було: сприяти підвищенню   професійної  компетентності педагогів  щодо  використання коректурних таблиць (за методикою Н.В.Гавриш), формувати  творчий  підхід  до підбору форм, методів та прийомів реалізації завдань з інформаційно-ігрової творчості в усіх сферах життєдіяльності дітей.
Учасники методичного об`єднання ознайомились   з виставкою дидактичного матеріалу та коректурними таблицями (за методикою Н.В.Гавриш).
      Засідання методичного об’єднання відкрила методист Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу Погорєлко О.Ю. та ознайомила педагогів з планом роботи. Завідувач закладу Фронц Ірина Павлівна привітала учасників та побажала  плідної праці.
     Методист ТКМЦНОІМ Погорєлко О.Ю розповіла про коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності та використання їх  на заняттях.
    Учасники методичного об’єднання переглянули Брейн - ринг (з використанням коректурних таблиць з пізнавального розвитку дошкільників), яке провела  вихователь старшої групи «Сонечко» Шкоропата І.І. У  грі приймали участь дві команди. Команда «Фіксики» та команда «Смішарики».
І конкурс
У цьому конкурсі декілька завдань, які потрібно почергово виконати:
      -   за допомогою фішок накрити картинку – відповідь;
-         придумати речення зі словом – відгадкою;
-         схематично записати це речення на дошці;
-         поділити слово-відгадку на склади;
-         викласти звуковий аналіз слів: човен, літак;
-         скажіть: літак (який?), човен (який?).
ІІ конкурс
За допомогою картинок, які діти відшукають на таблиці, необхідно уявно перевтілитись у дану тваринкук і розповісти про особливості життя, харчування, оточення від імені тваринки.
ІІІ конкурс / конкурс капітанів/
Назвати слова, про які можна сказати «вона» і «він».
ІV конкурс
Cкласти розповідь за картинками, використовуючи слова:  одного разу, раптом, тоді, але.
«Фіксики» - картинки: ялинка, кучугури, сліди на снігу, білка.
«Смішарики» - картинки: снігопад, годівничка, синичка, ялинка.
V конкурс /Гра «Таксі»/
Необхідно, не називаючи місця у яке дітям потрібно потрапити, скласти декілька речень, щоб «таксист» здогадався куди їх відвезти.
VІ конкурс
Перед дітьми картинки. Серед них потрібно обрати ті картинки, назви яких: для команди «Фіксики»  починаються на звук [п], а для команди «Смішарики» - на звук [к].
     Методист ТКМЦНОІМ  Погорєлко О.Ю.    з  учасниками методичного об’єднання провела ділову гру.   Педагоги  давали відповіді на поставлені запитання, використовуючи коректурні таблиці (за методикою Н.В.Гавриш).
    Завершилося методичне об’єднання виробленням методичних рекомендацій.
        1.При застосуванні коректурних таблиць в освітній роботі з дошкільниками дотримуватись психолого-педагогічних принципів: багатоваріантності, принципу радісного навчання, принципу інтерактивності, партнерства і рівноправності з дорослими і однолітками.                                                                                                                                  
                                                                                      Вихователі, постійно. 
        2.З метою розвитку інформаційно - ігрової творчості, стимулювання розумової діяльності  ілюстративний матеріал до коректурних таблиць добирати не лише за видовою ознакою, а й за ознаками, що активізують психічні процеси:сприймання, увагу, уяву, пам’ять, мовлення, мислительні операції.                                        
                                                                               Вихователі, постійно.
      3.Перетворювати  навчання в цікаву і змістовну гру.                                                                                            
                                                                                Вихователі, постійно.
      4.Враховувати вікові особливості дошкільників в роботі з коректурними таблицями.                          
                                                                                Вихователі, постійно.          
     5.Застосовувати коректурні таблиці поза межами організованого навчання як індивідуально з дитиною, так і з групою дітей.                                        
                                                                                   Вихователі, постійно. 








Немає коментарів:

Дописати коментар