понеділок, 30 травня 2016 р.

Читайте у журналі “Дошкільне виховання” №5

Ось і добігає кінця ще один навчальний рік. Усіх — і малят, і дорослих — чекає заслужений відпочинок!
Та педагоги-“дошкільники” ні на мить не зупиняються у творчому пошуку і вже заклопотані планами на майбутнє: розмірковують, як ефективніше побудувати роботу з вихованцями, що нового та цікавого розповісти малятам, чим здивувати й порадувати їх…
Матеріали травневого випуску журналу “Дошкільне виховання” допоможуть знайти відповіді, зокрема, й на ці запитання.

А в літніх номерах “ДВ” теж буде чимало цікавого: публікації, присвячені роботі з родинами вихованців (червень), патріотичному вихованню (серпень), матеріали до серпневих конференцій (липень — серпень).

Читайте у ДВ № 5:
  • Діагностика і розвиток мовленнєвих мотивів старших дошкільнят
    Нині проблеми мовленнєвого розвитку дітей не обмежуються логопедичними: йдеться про відсутність у малят бажання розлого і чітко висловлюватися, зведення комунікації до простих діалогів у повсякденні. Аби подолати ці негативні тенденції, слід зосередити увагу на мотивації мовлення малят. Про те, що мотивує дітей до говоріння, та про шляхи формування цих мотивів читайте у публікації
  • Створюймо краєзнавчі програмиБесіда ентузіаста і скептика про програму “Я — киянин”. Навіщо потрібні регіональні програми? Якими вони мають бути? До якого результату слід прагнути?
  • Вдалий план — запорука успіхуПоради практичному психологу дошкільного закладу: планування роботи на рік та на місяць, взаємодія з батьками. Приклад планування роботи на жовтень
  • Репортаж зі Всеукраїнської наради з питань стану та перспектив розвитку дошкільної освіти у МОН України
    Нагальні завдання. Прийняття яких нормативних документів очікується. Проведення всеукраїнських оглядів передового педагогічного досвіду
  • Дитяча хореографія: методика роботи з дошкільнятами
    Як учити дитину мови рухів: основні підходи програми “Дитяча хореографія”. Система поетапного формування хореографічних навичок у дітей
  • Флорбол — територія здоров’я
    Хокей у залі та на подвір’ї. Чому флорбол обирають у дитячих садках? Що дає ця гра малятам? Опис та правила гри. Структура заняття. Ігри з елементами флорболу
  • Ідеї для роботи з дітьми
    • Казкове містечко. Розвивально-дидактичний багатофункціональний посібник для дітей 3–6 років. Вчимо малят складати казки. Формуємо навички орієнтування у просторі. Ознайомлюємо з правилами безпечної поведінки
    • Заспіваймо літечку пісню. Світлі та усміхнені пісні, які легко запам’ятати і співати разом з дітьми під час літніх прогулянок
  • Детальні розробки занять
    • Хмаринка кличе до гри. Заняття для дітей раннього віку. Розширюємо уявлення дітей про хмари і дощ. Вчимо вживати іменники в окличному відмінку. Спонукаємо до експериментування
    • У світі танцювального мистецтва. Заняття для дітей середньої групи. Навчаємо малят виразно рухатися відповідно до характеру музики. Поглиблюємо знання про класичний та народний танець. Вивчаємо гопак
    • Скажімо “Ні!” негідним вчинкам. Заняття для старших дошкільнят. Формуємо вміння адекватно реагувати на різні життєві ситуації, виражати негативні емоції у безпечний спосіб. Вчимо чесно визнавати провини, розрізняти позитивні й негативні моральні якості
    • Прямокутник. Цікаво познайомитись! Заняття для дітей середньої групи. Ознайомлення з геометричною фігурою — прямокутником. Розпізнавання чотирикутників серед інших відомих фігур та у довкіллі. Порівняння предметів за величиною
  • Свята і розваги
    • Веселі ложки. Розвага для старших дошкільнят та їхніх батьків
А також:
  • Свято щодня: червень
  • Літні мандри: конкурс “Дизайн святкової зали”
  • Заняття-гра “Свійські тварини” для дітей середньої групи з використанням пазлів

Немає коментарів:

Дописати коментар