четвер, 19 серпня 2021 р.

Презентація інноваційного освітнього медіа-продукту « Дистанційне навчання дошкільнят»

 

Чи потрібне  дистанційне навчання дошкільнят  ? Чи можлива якісна освітня робота педагога з дошкільнятами в дистанційному форматі? Як проводити онлайн-заняття?

Ці та інші  питання обговорювали 18.08.2021 під  час  серпневої  педагогічної  зустрічі   з вихователями- методистами ЗДО .  Присутні ознайомились з   презентацією інноваційного  освітнього медіа-продукту «Дистанційне навчання дошкільнят» . Переглянули, та проаналізували  відео- заняття з екологічного виховання на тему : « Ми хочемо жити в чистому місті», вихователя ЗДО№23, Банадиги Оксани Павлівни.   Учасники заходу   обмінялись  досвідом та професійними здобутками з даної проблеми. Висловили власну позицію  вирішення проблем дистанційного  навчання дошкільнят.

Педагоги також визначили пріоритетні напрямки та головні орієнтири  дошкільної освіти у новому навчальному році.

На завершення заходу вихователям-методистам  надано практичні рекомендації щодо успішної організації  дистанційного навчання в закладах дошкільної освіти.

Алгоритм для дієвої організації дистанційного навчання  в ЗДО:

1. Сплануйте роботу. Для цього визначте навчальний кінцевий результат, якого хочете отримати від малюків. Поставте собі три запитання: Чому я хочу навчити дітей? Яким чином вони досягнуть бажаних результатів? Яким чином я зможу допомогти їм досягнути бажаних результатів?

2. Створіть навчальні матеріали. Організувати навчальну діяльність вихованців дистанційно – це надати допомогу самостійно розібратися із тим, чого вони не знають і не вміють. Для цього у малюка повинні бути навчальні матеріали та завдання, посильні для його вікової групи. До навчальних матеріалів додавайте інструкції з використання, зазначайте час на виконання, рекомендації та підказки. Також, на допомогу батькам можна розміщувати мультимедійні матеріали – презентації, відеоролики, посилання, які допоможуть у вивченні зазначеної теми. Необхідно надати батькам перелік інтернет-джерел, які сприятимуть легшому засвоєнню матеріалу.

3. Враховуйте, що не всі вихованці однаково активно можуть бути залучені до освітньої діяльності. Потрібен індивідуальний підхід, це спрощує етап підготовки завдань й дозволяє розкрити творчий потенціал малюків.

4. Продумайте отримання зворотнього зв’язку. Для отримання зворотнього зв’язку радимо використовувати електронну пошту, онлайн-сервіси (наприклад освітню платформу Youtube, Viber, Skype, Whats App, Теlegram , ZOOM, тощо           











 Презентація тут






Немає коментарів:

Дописати коментар