вівторок, 19 лютого 2019 р.

Сучасні підходи до організації ігрової діяльності дітей раннього віку.


Ігрова діяльність є найдоступнішою для дитини. Вона викликає радісні переживання, бадьорий настрій, розвиває інтереси  і здібності, допомагає дитині отримати уявлення про навколишній світ.
Під час засідання динамічної групи вихователів перших молодших груп закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів 23.01.2019 р. на базі Тернопільського  закладу дошкільної освіти  розглядали тему: «Сучасні підходи до організації ігрової діяльності дітей раннього віку».
 На початку роботи педагоги оглянули виставку сучасних ігрових та методичних посібників, яку підготував педагогічний колектив закладу.
Погорєлко О.Ю, методист ТКМЦНОІМ ,розповіла педагогам про педагогічні принципи та методи організації ігрової діяльності в ранньому віці у виступі на тему: «Навчайте граючись, а граючись навчайте…»
Вихователь-методист ТДНЗ№25 Михальська Л.М. представила презентацію з досвіду роботи закладу «Ми веселі малюки – граємося залюбки». Досвід презентує використання в ігровій діяльності нетрадиційних підходів до гри, а саме: ігри з піском, водою, тістом,великим  будівельним матеріалом.
Учасники засідання мали змогу побачити гру-розвагу  «Подорож із Феєю- чарівницею», яку провели вихователь першої молодшої групи Балик Л.П. та музичний керівник Вознюк Т.Ю. та гру-розвагу «Допоможемо Червоній шапочці», яку провели вихователі Бойко М.В., Калушка Н.Г. та музичний керівник Мозіль Л.В.
   Під час ігор-розваг діти  гратися із цікавими казковими
персонажами :Зайчиком, Ведмедиком, Сніговиком, Феєю, Червоною шапочкою. Ці ролі виконували старші дошкільники та педагоги, які і мотивували дітей до захоплюючих, цікавих, нетрадиційних ігор з піском, водою, тістом. Дітей вражали яскраві нетрадиційні ігрові атрибути: «пічка», в якій випікалися тістечка ,зроблені дітьми власноруч; «сани», на яких дітей возив Сніговик  , «ставки» у яких діти ловили рибок та інших мешканців водойм.
Педагогічний тренінг «Пальчикові ігри» провела вихователь Рій М.О. Учасники обігрували уривки віршованих текстів, придумуючи самостійно рухи для пальців рук.

Учасники заходу обговорили та прийняли методичні рекомендації:
1.     Спрямувати роботу педагогів з організації ігрової діяльності дітей раннього віку відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське довкілля».
                                                                        (Постійно).
2.     Організовувати різні види ігор, з урахуванням віку дітей, їхніх ігрових інтересів, місця гри в режимі дня, умов  проведення, змісту попередніх і наступних форм роботи, сезонних умов, ступеня фізичного та інтелектуального навантаження на дітей.
                                                                           (Постійно).
3.     В процесі гри розвивати у дошкільників творчість, фантазію, уяву, використовуючи різноманітні прийоми: запитання, заохочення, репліку, вказівку, оцінку окремих персонажів, тощо.
                                                                           (Постійно).








Немає коментарів:

Дописати коментар