четвер, 2 листопада 2017 р.

«Особливості організації різних видів занять з фізкультури для дітей дошкільного віку»


 19 жовтня 2017 року у Тернопільському дошкільному навчальному закладі №10 відбулося засідання референтної групи інструкторів з фізичної культури дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів   м.Тернополя  на тему: «Особливості організації різних видів занять з фізкультури для дітей дошкільного віку ».
        Метою даного заходу було: сприяти підвищенню фахового рівня, професійної компетентності педагогів щодо організації різних видів занять з фізкультури для дітей дошкільного віку.
    Завідувач закладу Шкварок Ж. Д. привітала учасників референтної групи , побажала всім учасникам гарного настрою, плідної співпраці.
      Методично-теоретичний блок розпочала методист ТКМЦНОІМ
Погорєлко О. Ю., яка виступила перед присутніми з візуальною лекцією  на тему: «Форми організації різних видів занять з фізкультури для дітей дошкільного віку».
     Вихователь-методист ТДНЗ №10 Олійник Л, Ц. ознайомила педагогів з особливостями блочно-тематичної організації  фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному закладі.
    В рамках теоретично-практичного блоку, інструктор з фізкультури  ТДНЗ №10 Якимів М. Л. провела  спортивно-музичну розвагу з дітьми старшої групи №2: «Я військовим хочу стати, Україну захищати».
     Під час обговорення педагоги відмітили, що розвага була актуальною до нашого сьогодення. В той час, коли на території нашої країни ідуть бойові дії, гинуть люди, ми не можемо про це мовчати. Бо складовою системи національного виховання є військово-патріотичне, що передбачає вироблення високого ідеалу, служіння народові, готовності до героїчного подвигу в ім'я процвітання Української держави. Воно покликане формувати громадянина-патріота, виробляти у нього глибоке розуміння громадянського обов'язку, готовність у будь-який час стати на захист Батьківщини. А враховуючи, що розвага відбувалася з залученням батьків вихованців, то таке дійство залишить свій відбиток не тільки у дитячих сердечках, а й у всіх дорослих членів родини.
   Інструктори з фізичної культури були безпосередніми учасниками у проведені розваги: вони були групою підтримки для дитячих команд: «Калинка» та «Соняшник», а також грали гру : «Турботлива медсестра», де вони пригадали свої знання і навички з надання першої долікарської допомоги.
     Методист ТКМЦНОІМ Погорєлко О. Ю. підвела підсумки роботи референтної групи та надала інструкторам з фізичної культури методичні рекомендації:
Методичні рекомендації:
1. Створити розвивальне середовище, в якому гармонійно поєднуються всі складники з фізичного виховання. (Постійно).
2. При проведенні різних форм фізкультурно-оздоровчої роботи дотримуватись рекомендацій щодо їх тривалості, насиченості динамічним компонентом, враховувати  індивідуальні показники стану здоров’я, самопочуття дітей. (Постійно).
 3. Впроваджувати ефективні форми проведення інтерактивних фізкультурних свят та розваг, під час яких діти і їх батьки є активними учасниками дійства. (Постійно).
4. Спрямовувати  методичну діяльність на збереження, зміцнення і відновлення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей . (Постійно).

5.Забезпечувати належний рівень фізичної підготовленості  дітей дошкільного віку з фізичної культури. Виховувати стійкий інтерес до рухової активності.  (Постійно).               












Немає коментарів:

Дописати коментар