Мовленнєвий розвиток дошкільника — складний
психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої
мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і
виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та
однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого розвитку
дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: ігри, проблемні
ситуації і, звичайно, заняття . Мовленнєві заняття в системі сучасної
дошкільної освіти неможливо уявити належний рівень життєвої компетенції людини
без оволодіння мовленням. Видатний педагог Костянтин Ушинський зауважував, що
рідне слово є основою розумового розвитку й скарбницею всіх знань.
09.04.2015р. в ТДНЗ №10 відбулось методичне об’єднання
вихователів перших молодших груп ДНЗ на тему: « Інтегрований підхід у
розвитку мовлення дітей раннього віку».
Погорєлко О.Ю ТКМЦ
виступила з темою : «Методичні основи використання інтегрованих завдань в ранньому віці».
Методист ДНЗ
№10 Сулипа Н.Б. провела
вправу з вихователями «Що я очікую від
побаченого»(пісочний годинник) та розкрила
тему : « Освітня діяльність з дітьми раннього віку».
Учасники методичного об’єднання
переглянули інтегроване заняття в першій молодшій
групі Весняна казка
«До бабусі на гостину» , яке провели вихователі : Семенишин Г.В.,Байдак Л.В.
Погорєлко О.Ю, методист ТКМЦ провела з педагогами методичного об’єднання вправу «Думка по
колу» .
Учасники методичного об’єднання обговорили
проблему :«Розвивальні можливості видів емоційно-образної
діяльності».
Під керівництвом Погорєлко О.Ю. вихователі обговорили та виробили рекомендації методичного об’єднання для
вихователів перших молодших груп .
Всі присутні
переглянули виставку дидактичного матеріалу.
Педагоги поглибили свої знання з даного питання , поділились досвідом роботи з колегами.
Педагоги поглибили свої знання з даного питання , поділились досвідом роботи з колегами.
Немає коментарів:
Дописати коментар