пʼятниця, 13 квітня 2018 р.

Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку засобами дидактичних ігор.



    Однією з основних проблем сьогодення є створення умов для своєчасного повноцінного фізичного, психічного й духовного розвитку кожної дитини, формування її життєвих компетентностей. У зв’язку із цим одне з головних завдань педагога полягає в тому, щоб створити умови для самостійного розвитку дитини, прояву її особистісного потенціалу. Базовий компонент дошкільної освіти,   програма розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля» виокремлюють сенсорний розвиток як базову основу формування всіх ключових компетентностей дитини дошкільного віку. Для глибшого вивчення даного питання, ознайомлення з інноваційними підходами до роботи з дітьми раннього віку 30 березня 2018року на базі Тернопільського дошкільного навчального закладу №30 відбулося засідання референтної групи вихователів перших молодших груп закладів дошкільної освіти та навчально – виховних комплексів міста Тернополя на тему: «Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку засобами дидактичних ігор».
    Даний захід проходив під керівництвом методиста ТКМЦ Погорєлко О.Ю.
     У засіданні прийняли участь вихователі перших молодших груп міста Тернополя.
     Під час організаційно-інформаційного блоку педагоги переглянули виставку дидактичних ігор та методичного матеріалу для роботи з дітьми раннього віку.
     Методично – теоретичний блок розпочала методист ТКМЦ Погорєлко О.Ю. виступом на тему : «Виховання сенсорної культури дітей дошкільного віку».
    Продовжила роботу вихователь- методист ТДНЗ №30 Мацапей В.С., виступивши з доповіддюна тему «Вплив дидактичних ігор на пізнавальний розвиток дітей раннього віку».
   В ході технологічно- практичного блоку вихователі І молодшої групи №3 Васьків М.С. та Білик Н.Т. провели інтегроване заняття «Пригоди морських Лепетунів», під час якого застосували дидактичні ігри на закріплення сенсорних еталонів, пошуково-дослідницьку діяльність, вправи на розвиток дрібної моторики руки, тактильних відчуттів, здоров'язбережувальні технології  «стоун терапію»,  еластичну панчішку «Дослідники простору», ходьбу по масажних доріжках, які спрямовані на зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей.
Методичні рекомендації:
1.     Спрямовувати   роботу педагогів з формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
(Постійно). 
2. Реалізовувати завдання сенсорного вихован­ня під час різних видів діяльності дітей.    (Постійно). 
3.   Переорієнтовувати   освітній процес з керівництва діяльністю дітей на взаємодію. (Постійно). 

4. Використовувати  методи та прийоми, спрямовані на підви­щення пізнавальної активності дошкільників. (Постійно). 









Немає коментарів:

Дописати коментар