четвер, 5 грудня 2019 р.

Розвиток творчих здібностей дітей раннього віку нетрадиційними техніками малювання.

Малювання є найпоширенішим видом дитячої творчості. Для дітей малювання – це захоплююча гра, можливість самовиразитися, один із способів пізнання навколишнього світу. Нетрадиційні техніки малювання відкривають широкі можливості для розвитку уяви і творчих здібностей дітей.
 Тему: «Розвиток творчих здібностей дітей раннього віку нетрадиційними техніками малювання» розглядали  27.11.2019 р. на засіданні динамічної групи вихователів   перших  молодших груп  закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів на базі ЗДО№21.
    Мета проведення заходу:  сприяти   підвищенню  професійної   компетентності педагогів щодо розвитку  творчих здібностей    дітей раннього   віку, засобами   нетрадиційних технік  зображувальної  діяльності.                                    
   Методист Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу  Погорєлко  Оксана Юріївна   розкрила теоретичні аспекти зображувальної діяльності та зробила аналіз нетрадиційних технологій навчання образотворчому мистецтві для дітей раннього дошкільного віку.
   Учасників засідання познайомила з пальчиковими  іграми   вихователь-методист ЗДО№21  Міхалків Т.Б.  Вона  виступила з презентацією  «Розвиток дрібної моторики рук у  дітей  раннього віку». Пальчикові ігри допоможуть не тільки розвивати мовлення та інтелектуальні здібності дитини, а й отримати велике задоволення, позитивні емоції, відволікти дитину, коли вона плаче. Рука – природне «знаряддя», тому дитині легше отримати перше зображення через природні рухи самої руки, ніж виконувати дії з пензликом.
   Вчити дітей відображати знайомі елементи нетрадиційними техніками малювання (пальчиком, тичком), підводити до створення композицій;  розвивати сюжетно-ігровий задум  показали діти та вихователі 1 молодшої групи №1  Бець Н.І., Швець Г.І. музичний керівник Максьо Г.М. під час показу заняття «В гості до бабусі». Педагоги слідкували за розвитком дрібної  моторики рук дітей,  акуратності в роботі з піском, фарбами: активність, самостійність, швидкість реакції під час виконання рухових вправ, сприяли емоційному розвитку дітей, створювали радісний настрій.
   Психолог Шевчук І.В. познайомила присутніх з пісочною  анімацією.  Податливість піску та його природна магія заворожують. Даний вид творчості, як засіб корекції психіки, дозволяє маленькому художнику подолати почуття страху, відійшовши від предметного уявлення і зображення традиційними матеріалами, виразити в малюнку почуття і емоції, дає свободу, вселяє впевненість у своїх силах.
   Для підведення підсумку засідання динамічної групи   вихователем-методистом ДНЗ№21 Міхалків Т.Б. були розроблені методичні рекомендації щодо розвитку    творчих здібностей   дітей раннього віку   нетрадиційними  техніками  зображувальної діяльності   відповідно  до вимог програми розвитку дитини  дошкільного віку «Українське дошкілля». 

 Методичні рекомендації:

1.                Спрямовувати   роботу педагогів щодо розвитку творчих здібностей   дітей раннього віку   засобами нетрадиційних технік зображувальної діяльності відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». (Постійно).
2. Ознайомити дітей з різноманітними техніками і матеріалами нетрадиційних технік зображувальної діяльності та навчити використовувати їх як засоби образотворчості. (Постійно).
3. Не обмежувати дітей у виборі кольору, матеріалу, дати можливість самовиражатися, не переривати процес творчого пошуку, сприяти реалізації творчого задуму. (Постійно).
4. Демонструвати всі можливі варіанти виконання завдання у доступній для дітей формі. (Постійно).


























Немає коментарів:

Дописати коментар