понеділок, 2 грудня 2019 р.

«Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного віку»


        Активізувати пізнавальний потенціал кожної дитини,забезпечити умови для розвитку здібностей, закладених природою,сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів щодо формування сучасних технологій логіко-математичного розвитку в освітньому процесі. Тому  темою   засідання  динамічної групи вихователів  старших груп закладів дошкільної освіти   та навчально-виховних комплексів була:  «Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей  дошкільного віку»,  яку розглядали  22 листопада  на базі ТДНЗ № 17. Завідувач Ясеновська Н.Д. привітала учасників засідання. Проведена презентація «Логіко-математичний розвиток дітей в       умовах сучасного дошкільного закладу»  методистом  ТКМЦ   Погорєлко О.Ю. сприяла підвищенню професійного рівня теоретичної підготовки педагогів щодо інноваційних технологій розвитку логіко-математичного спрямування.  Вихователь-методист ДНЗ № 17 Соколовська Г.С. запропонувала педагогам переглянути презентацію ще однієї інновації ««Гімнастика мозку» в дошкільному закладі» та практично виконали ряд кінезіологічних вправ. Галина Степанівна звернула увагу на те ,що інтеграція цих вправ в освітній процес дає змогу без збільшення навчального навантаження розв’язувати наступні і завдання:
повноцінно розвивати пізнавальну сферу;
сприяти творчому,інтелектуальному та розумовому розвитку;
- формувати стійку модель адекватної поведінки в соціальному природному середовищі;
- забезпечити успішне майбутнє шкільного навчання.
     Перегляд інтегрованого заняття з пріоритетом формування логіко-математичної компетенції  та елементами кінезіологічних вправ , «Щоб розумними зростати - горішки треба споживати», проведеного вихователем  старшої групи Слебедюк О.О., музичним керівником Опацькою Л.Д. показав ,як цікаво,доступно формувати розвиток логіко-математичних  здібностей за допомогою кінезіологічних вправ,активізувати знання дітей, використовуючи елементи системної методики «Гімнастики мозку» Пола Деннісона.
  В процесі заняття,використовуючи фантастичний сюжет мультфільму   « Мія  та я» вихователь закріпила вміння орієнтуватись в просторі,лічити в прямому та оберненому порядку,геометричні фігури,назви днів тижня,удосконалювала вміння малювати обома руками разом…
     Казкове оформлення залу, вдало підібраний музичний супровід,фантастичні костюми дітей «ельфів,королеви Мії», сприяли емоційному забарвленню заняття.
    На завершення заняття – хореографічна постановка «Щоб зростати – мед з горішком споживати».
     Під час підсумково- рефлексивного блоку , методист ТКМЦ  Погорєлко О.Ю. надала педагогам наступні  рекомендації:
1.  Спрямовувати роботу з логіко-математичного розвитку відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
2.       Створювати розвивальне середовище для інтелектуальної  та пізнавальної діяльності дітей .
3.   Організації різноманітних дидактичних занять  логіко-математичного спрямування,що забезпечують мотивацію дітей до пізнання,спрямовують їхні розумові зусилля,стимулюють розвиток психічних процесів,використовуючи кінезіологічні вправи.
4.  Проводити просвітницьку роботу з батьками для ознайомлення з сучасними перспективними інноваційними технологіями.






   



Немає коментарів:

Дописати коментар