четвер, 22 лютого 2018 р.

Основи економічної культури дошкільнят.

Сьогодні в час ранкових відносин, з самого  дитинства людині необхідно мати хоча б елементарні економічні уявлення і навички відповідної поведінки. Економіка пронизує наше життя, тому так важливо змалку вводити дітей в її світ,  формувати економічну компетентність,  що є невід’ємною складовою життєвої компетентності.
В новій редакції Базового компоненту дошкільної освіти передбачено формування у дітей елементарних економічних споживчих уявлень.
Економічному вихованню дошкільнят було присвячене засідання референтної групи вихователів середніх груп міста Тернополя, яке відбулося в Тернопільському дошкільному навчальному закладі № 17    8 лютого 2018 року.
Завідувач ДНЗ № 17 Ясеновська Н.Д. радо привітала учасників в закладі, вихованці ансамблю «Соловейки» (музичний керівник Опацька Л.Д.) виконали музичну композицію «Гроші, гроші.» за що були нагородженні оплесками присутніх.
Проведений діалог методистом ТКМЦ  Погорєлко О.Ю. із запрошеними вихователями середніх груп м. Тернополя сприяв підвищенню рівня теоретичної підготовки педагогів щодо організації роботи з економічного виховання дошкільників.
Вихователь - методист закладу Соколовська Г.С. запропонувала переглянути презентацію «Формування елементарних економічних знань засобами гри» на мультимедійній дошці, використовуючи аудіозапис.
Галина Степанівна звернула увагу на те, що саме гра найбільша підготовка до майбутнього життя. Через гру дошкільнята освоюють і пізнають світ. Весь процес формування економічного досвіду відбувається за двома напрямами:
-                    Дитина засвоює досвід попередніх  поколінь у вигляді сталих економічних законів і понять
-                    Елементарний економічний досвід дитини формується у різних видах економічно доцільної поведінки.
Перегляд інтегрованого заняття «Подорож у казку» в середній групі проведеного вихователем Зацухною С.М., музкерівником Шаршонь М.І. показав, як доступно, цікаво з допомогою казки «Зайчикова хатка» вихователь подала дітям поняття «ліворуч», «праворуч», «вище», «нижче». Діти з задоволенням переглянули лялькову виставу « Зайчикова хатка», в процесі, якої лялькові герої перевтілились в дорослих казкових героїв, які вийшли до дітей.
Глядачі спостерігали як за допомогою коректурних таблиць  Н. Гавриш діти сортували види товару, як купляли товар за відповідну ціну, як виконували завдання лисички, розрізняли грошові одиниці, відгадували економічні загадки.
На завершення заняття - флешмоб у виконанні дітей середньої групи та хореографа Смереки Наталі Петрівни.
Вихователь – методист Соколовська Г.С. підготувала та провела з  учасниками методичного об’єднання тест «Уміння раціонально використовувати час».
За чашкою кави учасники обєднання поділилися своїми враженнями від проведеного заходу,  методист ТКМЦ Погорєлко О.Ю.  надала рекомендації для вихователів:
1.Спрямовувати   роботу педагогів   з  основ економічної культури дошкільнят відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». (Постійно)
2.  Реалізовувати завдання з  основ економічної культури дошкільнят  під час різних видів діяльності дітей.    (Постійно). 
3. Проводити просвітницьку роботу з батька­ми для ознайомлення із сучасними перспектив­ними інноваційними технологіями у дошкільній освіті.  (Постійно).         

-










                                                                            

Немає коментарів:

Опублікувати коментар