пʼятницю, 26 лютого 2016 р.

Особливості використання мовленнєвих вправ, дидактичних та ігрових завдань з використанням поетичного слова.

Вік  дошкілля – це важливий  етап у становленні та розвитку особистості. Надзвичайне значення в цей період відіграє створення оптимальних умов для мовленнєвої компетентності дитини. Тому одним із першочергових завдань, що стоять перед вихователями - пошук ефективних методів і прийомів роботи, що сприяли б мовленнєвому розвитку вихованців.
16.02.2016р. в  дошкільному навчальному закладі  №21 було проведено методичне обєднання для вихователів старших груп на тему: «Особливості використання мовленнєвих вправ,  дидактичних  та  ігрових завдань  з використанням поетичного слова».
Привітала учасників методичного обєднання завідуюча ДНЗ Андрушко Є.Є.
Мета проведеного  заходусприяти    підвищенню    професійної  компетентності  педагогів щодо формування розвитку мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного  віку шляхом використання  інноваційних методик.
Під час проведення методично-теоретичного блоку  Погорєлко О.Ю, методист ТКМЦ ознайомила присутніх з  структурними  компонентами ,  з  яких  складається  процес  формування  мовлення  дошкільнят,  а  Міхалків Т.Б., вихователь-методист ДНЗ№21, пригадала присутнім  організаційну та самостійну діяльності в процесі яких  формується  мовленнєва компетентність дошкільника.
Технологічно-практичний блок  включав в себе перегляд  інтегрованого заняття в старшій групі №3 «Казка», вихователь Йосик О.Б., на тему: «Насінина шукає друзів».
  Завдання, яке ставив  перед собою педагог:  навчити не просто дивитись, а й бачити, відчувати світ довкола, організовуючи  нове споглядання, спостереження, колективне сприймання так, щоб діти відчути потребу пильно придивитися до навколишнього, помітити поряд дивне й загадкове, приховане від лінивого ока.
 Якими радісними відкриттями стають для дітей ці колективні спостереження, коли вони бачать, як пробуджується гайок від зимового сну, як пробиваються крізь торішнє листя перші стрілки пролісків, вслухаються у спів вітру, передзвін дощових краплинок.
Вихователь вчила  дітей   доцільно використовувати дари природи,  розуміти їх значущість, берегти їх,  вправлятися  в  імпровізації ігрових образів.
       В кінці заняття діти подарували гостям подарунки,  які    виростили           своїми руками.
Була  організована  виставка  творчих  надбань  педагогів  дошкільного навчального закладу №21.
 Відповідно тематиці засідання  методичного об’єднання  були проведені практичні форми роботи з  педагогами , слухачі виконали творче завдання «Фестиваль інновацій», під час якого закріпили зміст ключових понять інтерактивних  методів  розвитку мови дошкільників.
Вправа «Синквейн»,  мета  якої була тренувати  здатність  узагальнювати інформацію, висловлювати її декількома словами.
     Слухачам надали практичний матеріал для батьків та педагогів  які можна використати у своїй роботі: « Рекомендації для педагогів»,  «Мовленнєва пам`ятка-порадниця для батьків»,  «Поради батькам».
Педагоги  поділилися своїми думками з даної теми , обговорили досягнення і недоліки, доводили  ефективність тих чи інших видів роботи. Під керівництвом Погорєлко О.Ю. учасники  заходу  обговорили та виробили  рекомендації   методичного об’єднання для вихователів  старших груп.













                                                                                                           



Немає коментарів:

Дописати коментар