суботу, 20 лютого 2016 р.

ПАРАДИГМА 2016

«Парадигма освітніх інновацій 2015-2016» .
26 січня 2016 року у м. Тернополі відбувся ІІІ міський конкурс «Парадигма освітніх інновацій 2015-2016», у якому взяли  участь педагоги  дошкільних навчальних закладів міста.
З метою залучення педагогів міста до творчої продуктивної діяльності щодо вдосконалення науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, моделювання і практичного застосування інноваційних освітніх парадигм  у дошкільних, спеціальних, загальноосвітніх навчальних закладах та  позашкільних установах педагоги ДНЗ №1, ТДНЗ №2, №9, №16 , №19, №26, № 27 та №37  представили свої проекти на міський конкурс педагогічних працівників ЗНЗ, ПНЗ, ДНЗ  «Парадигма освітніх інновацій ».
Вихователь ДНЗ №1 Лотоцька Ма'ряна  презентувала  свій досвід роботи на тему: «Емпауермент-педагогіка  – педагогіка натхнення на дії ». Методологічною основою емпауермент-педагогіки  є положення про те, що дитина – це активна і творча особистість, здатна пізнавати  і саморозвиватись, нести відповідальність за рішення та дії, які вона приймає і виконує.
  Практичний психолог ДНЗ №2 Хомик  Оксана Федорівна    до уваги журі представили свій досвід роботи з дітьми: «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами   як складова інклюзивної освіти в умовах дошкільного закладу».
Білецька  Світлана    Михайлівна вихователь ДНЗ№9 представила досвід роботи на тему: Адаптація інноваційних  освітніх технологій до корекційної роботи з дітьми з порушенням мовлення» . Вихователь презентувала  посібник « Казковий  двір » , який об’єднує в собі сукупність вправ на розвиток дрібної моторики , вправ артикуляційної гімнастики та  арт-терапевтичних методик .
«Інноваційний  підхід до проведення свят та розваг патріотичного спрямування   у ДНЗ » у своїй роботі розповіла  музичний керівник ДНЗ №9 Курило Тетяна Михайлівна.
Проект  «Використання інтегрованого підходу в сенсорному вихованні дошкільників»  представила вихователь ДНЗ№16 Кобіль Оксана Миронівна . Потерайко Галина Зіновіївна   вихователь ДНЗ№16  представила   свій досвід роботи «Творча майстерня в дошкільному закладі » .
 «Хто не знає свого минулого, не вартий майбутнього», - говорив                  М. Рильський і був правий.   Справді, не знаючи і не шануючи історії свого народу, його традицій, культурної спадщини – цінностей, сформованих віками, люди втрачають духовний зв’язок з попередніми поколіннями, те підґрунтя, на якому мали б вибудовувати власне життя. Саме тому, на думку  вихователя ДНЗ №19 Колодій Галини Орестівни народознавчий компонент є провідним у патріотичному вихованні дошкільнят. Тема проекту ,яку представила педагог:
 «Любов малят до Батьківщини плекаємо в садочку і родині». Вихователь розповіла про патріотичне виховання дітей дошкільного віку шляхом використання елементів інноваційних педагогічних технологій .
 Розвивати дитину засобами музики, позитивно впливати на її психофізичне здоров’я – це необхідна праця педагога-музиканта. Саме тому музичний  керівник ДНЗ №26  Морщакова Ж.С.  дану проблему розкрила  в свому  проекті  : «Музичне виховання як особлива  сила впливу на психофізичний розвиток і здоров'я дітей» .Під час  свого виступу  педагог познайомила присутніх  з  використанням  інноваційних   педагогічних  технологій  на музичних заняттях у дошкільному закладі.
«Використання  пальчикових ігор   під час   формування  мовленнєвої компетентності   дошкільників»   до уваги журі представила вихователь  ДНЗ № 27  Мельник О. О. Даний проект,спрямований на те ,щоб    вдосконалити  та урізноманітнити навчально – виховний процес через застосування пальчикових вправ під час занять та у повсякденній роботі з дітьми.
Прекрасна, мелодійна, бездонна, милозвучна наша українська мова. А як божественно вона відлунює у поезії. Ніщо не може з цим зрівнятись. Саме вірш – найбагатше, бездонне джерело рідної мови. І саме через нього дитина може більш точно, більш естетично спілкуватися з оточуючими. Поезія несе у собі таку силу, такий зміст, якого немає у жодному художньому творі. У дошкільному закладі саме поезія покликана дитину навчити добру,  адаптовувати до життя, виховувати і утверджувати особистість. Тому вихователь ДНЗ №37  Басій Л.М.  протягом декількох років працює  над темою «Технологія віршування  як засіб розвитку креативності у дошкільників».

Шановні колеги, висловлюємо Вам щиру подяку   за участь  у конкурсі, за педагогічний талант, творче горіння, вміння вчити та навчити, за зерна знань, які щедро Ви  засіваєте  у дитячих душах, за вірність  професії педагога. Зичимо Вам нових творчих здобутків, вдячних вихованців , сил та енергії, міцного здоров’я на довгі роки!












Немає коментарів:

Дописати коментар