середу, 13 листопада 2019 р.

Формування у дошкільників уявлень про Космос


Космос ... Далеко не кожен дорослий розуміє всю суть цього складного поняття. А як пояснити маленькій дитині, дошкільнику, що таке космос? Для дітей не існує нічого, крім того, що їх оточує. Тому зрозуміти, що десь над нами є планети, що за блакитним небом ховається ще щось, дуже важко. Але можливо, якщо робити все продумано і правильно. Незалежно від того, батько ви маленького чомучки або  вихователь закладу дошкільної освіти, вам необхідно бути готовим відповідати на всі запитання допитливих малюків.
« Формування у дошкільників уявлень про Космос» таку тему розглядали вихователі середніх  груп  на  засіданні динамічної групи , яка відбулася в ТЗДО №12. Учасники   засідання ознайомилися з виставкою методичної і наукової літератури, розглянули творчі роботи вихователів і батьків вихованців закладу. Мали змогу зробити фотознімки у космічній фотозоні.
Методично-теоретичний блок розпочала Погорєлко О.Ю. , методист  ТКМЦНОІМ. Під час візуальної лекції   «Формування знань дітей про природу Космосу»  вихователі  ознайомилися з завданнями Базового компонента дошкільної освіти за  освітньою лінією    «Дитина у природному довкіллі» та   показниками  компетентності  дошкільника  за програмою розвитку дитини дошкільного віку     « Українське дошкілля »

Експрес- інформацію «Що і коли розповісти дітям про космос і планети?»  презентувала вихователь- методист ТЗДО №12 Мельниченко Н.Б.

Під час практичного блоку дорослі не тільки спостерігали за діяльністю дітей, а ця діяльність була партнерська. Вихователі разом з дошкільнятами середньої групи №1  на космічний ракетах відправилися у  інтелектуально - ігрову  мандрівку     з елементами театралізації,  пошуку і відкриття  та з цікавим космічним сюжетом.  А керувала мандрівкою  вихователь Дорош Оксана Іванівна. Учасникам засідання сподобалося працювати разом з дошкільнятами, вони були активними учасниками, сміялися, гралися і подорожували, слухали і висловлювали свої думки.
Під час проведення   « Астрономічної   квест-     мандрівки  космічними просторами»  учасники  ділилися своїми напрацюваннями з формування знань  дітей про природу Космосу, активно відповідали на запитання ведучих і проходили всі етапи квест- подорожі.
З досвіду та практики можемо робити висновки,   що дітям насправді подобається вивчати    та досліджувати природу Космосу.
 Тому що із раннього дитинства , малюк починає цікавитися загадковим світом навколоземного простору, таємницями безмежного Космосу. Підростаючи, дитина все більше захоплюється можливістю пізнання й дослідження Всесвіту силами дорослого. Задоволення цієї потреби стимулює в нас інтелектуальну активність, пошукову діяльність особистості.















      


Немає коментарів:

Дописати коментар