середу, 13 листопада 2019 р.

Лепбук - результативний спосіб систематизації знань і умінь дітей.


Важливий аспект освітньої роботи педагогів закладів дошкільної освіти  — сформувати в дошкільників навичку навчатися самостійно. Відомо, що дитина краще   пізнає навколишній світ, якщо сама долучається до практичної діяльності. Одним з перспективних методів , які срияють  вирішенню даної  проблеми є  лепбук.
    30 жовтня 2019року  на базі  ТЗДО  №30 було проведено засідання інтерактивної школи сучасного вихователя  на тему: «Лепбук -  результативний   спосіб систематизації знань і умінь дітей». У засіданні прийняли участь вихователі – методисти дошкільних навчальних закладів м. Тернополя.
    Методично- теоретичний блок розпочала методист ТКМЦ Погорєлко О.Ю., яка ознайомила учасників засідання з різними  технологіями « арт, буків»  та технологією створення лепбуків.
     Вихователь-методист ТДНЗ №30 Мацапей В.С. виступила перед колегами з доповіддю на тему: «Лепбук як дослідницький проект дошкільника». Та поділилася  досвідом щодо впровадження інших інноваційних технологій: мнемотехніка, коректурні таблиці, пошуково-дослідницька діяльність, блоки Дьєнеша.
       В ході практичного блоку вихователям – методистам було запропоновано пройти тест на готовність до інноваційної діяльності.
     Під час ділової гри «Кожній освітній лінії – своя інновація»,  педагоги мали можливість обрати інноваційні методики, які підходять до заданої освітньої лінії та обґрунтувати доцільність її застосування у роботі з дітьми дошкільного віку.
      Як спроектувати дидактичний посібник педагоги навчилися у «творчій майстерні». У ході роботи були обговорені і уточнені всі нюанси і вимоги до виготовлення. Учасники засідання мали можливість самостійно створити лепбуки, продумати їх наповнення та презентувати колегам.  Творча атмосфера сприяла бажанню запровадити цей метод в своїй педагогічній діяльності.
 У своїх виступах педагоги  зазначили, що в результаті роботи з лепбуками в дошкільників розвиваються універсальні вміння: планувати майбутню діяльність, домовлятися із однолітками, розподіляти обов’язки, шукати потрібну інформацію, приймати власні рішення, спиратися на власні знання і вміння, використовувати усне мовлення, висловлювати своє бажання.
     Після плідної розумової діяльності практичний психолог ТДНЗ №30 Томашева О.В. провела з педагогами  релаксаційну вправу «Трояндовий кущ». ». Вправа була проведена з метафоричними картками. Було цікаво і пізнавально.
 Педагоги ЗДО№ 30  підготували  виставку  «Лепбук – це цікаво!»
      У підсумково-рефлексійному блоці методист ТКМЦ  Погорєлко О.Ю. підвела підсумки засідання та надала колегам методичні рекомендації щодо використання технології «лепбук» в освітньому процесі закладу дошкільної освіти .
Методичний захід пройшов у дружній і творчій атмосфері.








Немає коментарів:

Дописати коментар