неділю, 24 лютого 2019 р.

«Сучасне фізкультурне заняття: альтернативний підхід» (з використанням технологій М.М. Єфименка).


Виходячи із розуміння того, що основними факторами благополуччя людини є здоровя як абсолютна та фундаментальна цінність буття, сучасні реалії виокремлюють нагальну потребу у зміні ставлення людей до власного здоровя та впровадження в життя оздоровчої ідеології. Турбота про здоровя.  
13 лютого 2019 року у Тернопільському дошкільному навчальному закладі №34 відбулося засідання референтної групи інструкторів з фізичної культури дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів м.Тернополя  на тему: «Сучасне фізкультурне заняття: альтернативний підхід» (з використанням технологій М.М.Єфименка).
        Мета даного заходу: сприяти підвищенню фахового рівня, професійної компетентності педагогів щодо ефективної організації фізкульурно-оздоровчої роботи з дошкільниками.
 Засідання динамічної групи відкрила завідувач  Дячук В.М., яка  привітала учасників  та поділилася досвідом роботи в закладі щодо формування здорового способу життя дітей дошкільного віку.
        Методично-теоретичний блок розпочала методист ТКМЦНОІМ
Погорєлко О. Ю., яка виступила перед присутніми з інформацією «Професійна компетентність педагога, як запорука успішності фізкультурно-оздоровчої роботи».
В ході засідання інструктори з фізкультури мали можливість переглянути фотовиставку «Ми зі спортом дружимо» та виставку нетрадиційного фізкультурного обладнання.
 В рамках технологічно-практичного блоку інструктором з фізкультури Сорокою О.В.  було представлено театрально-фізкультурну постановку «Шлях до мрії». Беручи курс на оновлення фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному закладі, Олена Вячеславівна орієнтувалася на вимоги часу й потреби сучасних дошкільнят. Своє бачення сучасного фізкультурного заняття побудувала на методах гри й театралізації, використовуючи  елементи горизонтального пластичного балету по авторській технології М.М. Єфименка за мотивами німецької  казки Братів Грімм «Рапунцель».
         З  учасниками динамічної групи практичний психолог Свіргун Л.І.   провела інтерактивну вправу «Емблема здоровя», під час якої учасникам чотирьох команд було запропоновано  створити по одній емблемі, в яких відображено їхні асоціації, що символізують певний аспект здоров’я, а саме: фізичного,соціального, духовного і  психічного здоров’я.
        Вихователь-методист Балук Н.В. з метою активізації знань та стимулювання  творчого зростання потенціалу педагогів щодо фізичного розвитку дошкільників провела мозковий штурм «Доповніть фразу».
 Під час обговорення педагоги  поділилися враженнями від побаченого, підвищили  професійну компетентність щодо  використання різноманітних альтернативних підходів  до проведення   занять  з фізичної    культури  для дітей дошкільного  віку.
   Методист ТКМЦНОІМ Погорєлко О. Ю. підвела підсумки роботи референтної групи та надала інструкторам з фізичної культури методичні рекомендації:
              
        1.Спрямувати фізкультурно-оздоровчу роботу у закладі дошкільної освіти відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти, програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»
                                                                                                                      (Постійно)
  2.Формувати основи культури здоров’я, забезпечити зменшення захворюваності дітей, підвищення рівня їх фізичної та розумової працездатності.                                                                                                                                                                                                                      (Постійно)
        3.Пропагувати принцип здорового способу життя серед батьків вихованців, залучати батьківські колективи до участі  в фізкультурно-оздоровчих заходах закладу.
                                                                               (Постійно)
       4.Розвивати вольові зусилля, здатність контролювати власні емоційні стани-подолання страху й невпевненості, співпереживання з приводу ї невдач, бажання
допомогти.                                                                                                 (Постійно)                                                 
        5.Підтримувати інтерес до занять фізкультурою, різних видів спорту, визначних подій спортивного життя в Україні та світі.   (Постійно)                                                                                                                                                                                                                                      





                                                     

Немає коментарів:

Дописати коментар