середу, 19 квітня 2017 р.

Збагачення мовленнєвого досвіду дітей раннього віку в процесі пізнання казки.

    05.04.2017р. в ТДНЗ №21 відбулося методичне  об’єднання  вихователів  перших молодших    груп  ДНЗ та НВК  на тему: «Збагачення мовленнєвого досвіду дітей раннього віку в процесі пізнання казки».
   Мета проведення заходу: сприяти підвищенню фахового рівня,  професійної   компетентності педагогів  щодо   збагачення   мовленнєвого досвіду дітей раннього віку в процесі   пізнання казки. Здійснювати   комплексний   підхід   до реалізації  завдань мовного розвитку дітей у   різних сферах життєдіяльності.
   Методист Тернопільського комунального методичного центру науково - освітніх інновацій та моніторингу  Погорєлко  Оксана Юріївна   ознайомила присутніх з розвитком  емоційно-мовленнєвої сфери  дитини  в процесі пізнання казки. Почуття, переживання, викликані казковими образами, необхідно передавати в іграх - драматизаціях,  які допомагають дітям практично засвоїти потрібну форму мови.
       Учасників засідання привітала завідувач ТДНЗ №21  Андрушко Є.Є.  Вона  виступила з доповіддю «Розвиток мовленнєвої функції дітей  раннього віку та її вплив на пізнавальну діяльність ». В основі розвитку зацікавленості оточуючим світом та мовленнєвого розвитку дитини лежить вміння сприймати мову дорослого, тобто, основою навчання являється розвиток сприйняття – формування вміння вслухатися в мову, розуміти її зміст, зосереджуватися на ній.
     Розвивати позитивні емоції під час спільних ігор, емоційне ставлення до оточуючого світу показали діти та вихователі 1 молодшої групи №1 Качунь Н.Я., Михайлюк О.В., музичний керівник Максьо Г.М. під час показу заняття «Весняна казка».
      Учасники методичного об’єднання ознайомились з виставкою дидактичних ігор  
з сенсорного розвитку,  виготовлених руками вихователів з різноманітного підручного матеріалу, з метою використання їх у роботі з маленькими дітками.
Активізувати  творчу уяву, розвивати швидкість та гнучкість думки, вміння міркувати нестереотипно, зуміли присутні під час вправи «Продовжи казку»,  яку провели методист ТКМЦНОІМ Погорєлко О. Ю. і методист ДНЗ Міхалків Т.Б.
Визначити якості, що характеризують креативного вихователя сучасного дошкіль­ного закладу вдалося психологу ДНЗ Шевчук І.В. під час проведення казкотерапії «Пізнай себе». Для ефективної роботи  вона запропонувала анкетування «Які казки нам подобаються», розвивати оригінальність і гнучкість мислення, стимулювати творчу уяву та фан­тазію. Створити позитивну атмосферу гру­пової взаємодії допоміг майстер-клас «Рукотвори», виготовлення ангела з підручного матеріалу.

Для підведення підсумку методичного обєднання  вихователем-методистом ДНЗ№21 Міхалків Т.Б. були запропоновані тестові завдання щодо мовленнєвого розвитку дітей раннього віку.






Немає коментарів:

Дописати коментар