середу, 6 березня 2024 р.

Особливості педагогічного супроводу ранкової гімнастики та гімнастики пробудження в ЗДО

 6 березня 2024 року відбулося онлайн-засідання динамічної групи вихователів середніх груп  закладівдошкільної освіти . Захід проводився на освітній платформі Google Meet та був присвячений темі: "Особливості педагогічного супроводу ранкової гімнастики та гімнастики пробудження в дошкільних закладах". Під час заходу було проведено огляд теоретичних аспектів ранкової гімнастики та гімнастики пробудження, обговорено їхню роль у розвитку дітей дошкільного віку, а також названі основні принципи та цілі проведення гімнастики в дошкільних закладах. Учасники засідання брали участь у практичній частині, під час якої обговорили техніки та методи проведення гімнастики, а також використання музики та ігор у процесі проведення. Присутні активно ділилися своїм досвідом та враженнями щодо реалізації гімнастики на практиці. Було надано відповіді на питання, які виникали під час обговорення. Учасники висловили вдячність за можливість обговорити дану тему та поділитися досвідом.

Методичні рекомендації: 

ü    Спрямовувати педагогічний  супровід  ранкової гімнастики та гімнастики пробудження дітей в ЗДО  відповідно до вимог  Базового компонента   дошкільної освіти  та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». 

ü    Дотримуватись  структури гімнастики, оскільки зміст та інтенсивність кожної наступної частини обумовлений попередньою і залежить від працездатності організму дитини. Рівень навантаження поступово підвищуйте, досягаючи піку, і знижуйте.

ü    Пропонувати  загально-розвивальні вправи дітям у правильній послідовності та чергувати  високий і низький рівень рухової активності.

ü    Складати комплекс ранкової гімнастики з огляду на вікові особливості дітей, їхні інтереси і потреби.

ü    Стежити за диханням: спонукати  дітей не затримувти дихання і дихати через ніс; підказувати, коли доцільно виконувати вдих і коли видих.

ü    Використовувати  домірний віку дітей педагогічний супровід.

ü    Поєднувати доброзичливе ставлення до дітей з адекватною вимогливістю, об’єктивно-оптимістичним аналізом їхніх досягнень у руховій сфері.

ü    Створювати умови, аби задовольнити прагнення дітей самоствердитися в тому, що виходить найкраще.

ü    Підвищувати  свою фахову майстерність на основі професійної рефлексії постійно. 












Немає коментарів:

Дописати коментар