середу, 7 лютого 2024 р.

LEGO-конструювання як ефективний засіб розвитку дітей дошкільного віку

 

7 лютого    2024 року  на освітній платформі Google Meet  проведено онлайн засідання динамічної групи вихователів   старших  груп закладів дошкільної освіти  за темою: «LEGO-конструювання як ефективний засіб розвитку дітей дошкільного віку». 

Під час заходу було наголошено на важливості використання LEGO-конструювання в дошкільній освіті для розвитку різних навичок та компетенцій у дітей дошкільного віку.

Учасники розглянули  різноманітні завдання Базового компонента та їхню реалізацію через LEGO конструювання. Було показано, як ці завдання сприяють розвитку творчості, уяви, моторики та логічного мислення у дітей.  Присутні  обговорили  роль вихователя у стимулюванні та підтримці розвитку дітей через LEGO, включаючи створення стимулюючого середовища, сприяння творчому процесу та підтримку індивідуальних потреб кожної дитини. Під час  практичного  блоку  були проведені демонстрації різних вправ та активностей, спрямованих на розвиток різних навичок у дітей, таких як побудова вежі, складання геометричних фігур тощо.

Педагогам були надані методичні рекомендації, практичні поради та інструменти щодо подальшого використання LEGO в дошкільній освіті для максимального розвитку дітей.

Дякую  учасникам за активну участь.



Методичні  рекомендації:


1. Спрямовувати роботу з використання LEGO технології  в освітній  процес   закладів дошкільної освіти відповідно до вимог     Базового компонента   дошкільної освіти  та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». 

 

2.Підтримувати співпрацю та взаємодію між дітьми під час спільної роботи з LEGO, що сприяє розвитку соціальних навичок, комунікативних здібностей та вміння працювати у групі.                                      

3. Забезпечувати різноманітність матеріалів LEGO для розвитку різних навичок та вмінь, включаючи елементи для конструювання, кольорові карти, цифри, літери тощо.

4.Використовувати LEGO для стимулювання моторики та координації рухів дітей шляхом проведення різноманітних рухливих ігор та завдань.

5. Проводити регулярне оновлення матеріалів LEGO та створювати нові завдання та виклики для дітей з урахуванням їх поточних знань та навичок.

6. Залучати батьків до спільної роботи з LEGO з дітьми під час різноманітних заходів та заходів спільної діяльності.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар