четвер, 14 січня 2021 р.

Сенсорне виховання дітей раннього віку — базова компетентність гармонійно розвиненої особистості

 

Сенсорний розвиток дитини – це важливий та значущий процес для гармонійного розвитку, якого досягає дитина в ранньому та молодшому дошкільному віці. Тому вихователю важливо розуміти тонкощі розвитку сенсорних процесів на етапі раннього віку та ефективно організовувати освітній процес з малечею. 

 12 січня 2021 року на освітній платформі Google Meet з     метою: сприяння  підвищення професійної   компетентності педагогів  щодо сенсорного розвитку  дітей раннього віку, проведено он лайн вебінар за темою « Сенсорне виховання дітей раннього віку — базова компетентність  гармонійно розвиненої особистості».

  До участі у онлайновому занятті були запрошені  вихователі  молодших груп  закладів  дошкільної освіти.

Учасниками заходу розглядалися питання щодо організації розвивального середовища з сенсорного виховання дітей раннього віку, методичних  аспектів  ознайомлення дітей раннього віку з сенсорними еталонами , взаємодії   з батьками вихованців  щодо сенсорного розвитку дітей.

У своїх коментарях  педагоги  зупинилися на доцільності використання дидактичного матеріалу, обмінялися досвідом роботи з даного питання.

Під час обговорення  проблеми , присутні, надали позитивну оцінку проведеному заходу, який сприяв фаховому зростанню педагогів.

Учасникам  заходу  були надані методичні рекомендації щодо сенсорного  виховання  дітей  дошкільного віку.

 

Методичні рекомендації:

1.Спрямовувати   роботу педагогів з формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». 

2. Створити предметне середовище, яке б спонукало дітей до гри.

3. Реалізовувати завдання сенсорного виховання під час різних видів діяльності дітей.   

4.   Переорієнтовувати   освітній процес з керівництва діяльністю дітей на взаємодію.

5. Використовува­ти дидактичні ігри та вправи з метою закріплення, узагальнення і збагачення пізнавального до­свіду дошкільників.












Немає коментарів:

Дописати коментар