середу, 24 квітня 2019 р.

Компетентісно зорієнтовані завдання як засіб формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку.



18.04 .2019  в ТЗДО № 29  цікаво і змістовно пройшло “Освітнє #02 T’mistechko інноваційних можливостей”. Тема заняття , яке було проведено у формі воркшопу :«Компетентісно зорієнтовані завдання як засіб формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку».
Модераторами воркшопу виступили методист ТКМЦНОІМ, Погорєлко  Оксана Юріївна  та вихователь-методист   ЗДО № 29,  Мартинюк Олена Романівна.
    Учасники, воркшопу вихователі- методисти ЗДО та НВК, активізували знання щодо змісту Базового компонента дошкільної освіти.       Прослухали  міні - лекцію «Базовий компонент дошкільної освіти: реалізація компетентнісного підходу щодо розвиненості, навченості та вихованості дітей дошкільного віку», яку провела методист з дошкільної освіти  ТКМЦ Погорєлко Оксана Юріївна.  
Під час вправи « Види компетенцій  дошкільника» учасники воркшопу  добирали до кожної з компетенцій  її сутнісні характеристики.
       Погорєлко Оксана Юріївна методист з дошкільної освіти  ТКМЦ ознайомила присутніх  педагогів  з методикою створення компетентнісних задач. Учасники воркшопу навчалися практичному складанню та розв’язуванню  компетентісних задач. Увесь процес проходив творчо і креативно.
 В творчій майстерні усі присутні активно долучилися до створення  картини «Місто майбутнього», демонструючи свою креативність та завзятість.   
         Питання виховання та навчання дітей у сучасних умовах постійно змінюються. Важко не погодитися з думкою: сучасним дітям потрібні сучасні педагоги. Тому, учасникам було запропоновано пройти декілька психологічних тестів та вправ на визначення свого емоційного стану та переведення його на позитив.
 Панувала доброзичлива та дружня атмосфера.
 Трансфер - містечко було завершено на позитивній ноті.   Учасники висловлювали подяку за  організацію та проведення.
Висловлюємо подяку усім учасникам за активність.


 МЕТОДИЧНІ  РЕКОМЕНДАЦІЇ:
·       Впроваджувати   компетентісний  підхід   в освітній процес   закладів   дошкільної   освіти  відповідно Базового компоненту дошкільної освіти.
·       При складанні компетентнісно зорієнтованих завдань   використовувати  систему завдань і вправ  з урахуванням   віку,  рівнів розвитку дітей та вимог програми програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
·       Інтегрувати  зміст  кількох взаємопов’язаних питань із різних дидактичних ліній чи освітніх галузей.
·       Вчити дітей знаходити багатоваріативне розв'язання поставлених завдань, активне використання методології ТРВЗ, відкритих запитань.
·       Застосовувати досвід математичної діяльності для розв’язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих задач.

·       Сприяти  усвідомленню  дітьми   дошкільного  віку практичної значущості навчання.





























Немає коментарів:

Дописати коментар