вівторок, 18 грудня 2018 р.

Сенсорно- пізнавальний розвиток дітей засобами дидактичної гри.


Що люблять більше всього на світі діти ? Звичайно гратися. Діти граються удома, в дитячому садку ,на вулиці, у гостях. Будь-яке захоплююче заняття позначається для них словом гра. Через гру дитина пізнає навколишню дійсність, свій внутрішній світ.
Під час засідання динамічної групи педагогів  закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів 5 грудня 2018р. на базі Тернопільського дошкільного навчального закладу №9 розглядали тему: «Сенсорно- пізнавальний розвиток  дітей засобами дидактичної гри».
Присутніх привітала керівник закладу Слонецька Світлана Зенонівна  і  запропонувала  оглянути  виставку з дидактичними іграми та методичним матеріалом, яку оформив педагогічний колектив .
Погорєлко О.Ю., методист ТКМЦ   розповіла педагогам про «Дидактичну гру, як засіб сенсорного виховання дітей раннього віку». Тимчій О.О., вихователь-методист ТДНЗ №9, провела із учасниками засідання шумову казку:
«Як свинка Пеппа поспішала в дитячий садочок».
Під час  засідання учасники динамічної групи  мали змогу побачити заняття: «Навчання свинки Пеппи у школі «Маленьких кухарят» із дітьми другої молодшої групи, яке провела  вихователь другої молодшої групи , Чайка О.О..
На занятті діти отримали запрошення на Майстер шеф діти. Для того щоб туди потрапити , їм потрібно пройти школу «Маленьких кухарят» . Разом із дітьми до цієї школи потрапила і свинка Пеппа, де діти вчили її готувати різні страви і сервірувати стіл до чаю, щоб вона пройшла кастинг Майстер Шеф. Завдяки дидактичним іграм та вправам сенсорного виховання, які були проведені під час заняття, вихователь  разом з дітьми добре підготували свинку Пеппу до кастингу Майстер Шеф.
Після перегляду заняття,Тимчій О.О., вихователь-методист ТДНЗ №9 провела  майстер- клас  для учасників динамічної групи: « Розумні пальчики» (різні техніки шнурування).

Учасники заходу обговорили та прийняли методичні рекомендації:
·        Спрямувати роботу педагогів з формування сенсорних еталонів у дітей відповідно до програми «Українське дошкілля». (Постійно)
·        Реалізувати завдання сенсорного виховання під час різних видів діяльності дітей.(Постійно)
·        Переорієнтовувати освітній процес з керівництва діяльністю дітей на взаємодію.(Постійно)
·        Використовувати методи та прийоми ,спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників.(Постійно)


















Немає коментарів:

Дописати коментар