вівторок, 7 листопада 2017 р.

Засідання проблемного столу вихователів дошкільних навчальних закладів та вчителів початкових класів .


                                              Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини.
Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те,
що робила вчора. Нехай нове з'являється в її житті поступово і
не збентежує лавиною переживань.
(В.О. Сухомлинський)


 Вступ до школи є важливим етапом у житті кожної дитини. Перед нею відкривається невідомий світ - цікавий, загадковий, непростий, який із собою несе радість і хвилювання, перші кроки шляхом життя.
Сучасна освіта має забезпечити комфортний вступ кожної дитини з дошкільного дитинства у світ навчання. При цьому навчання розуміється не тільки як формування у дитини знань умінь і навичок, а як основа всебічно розвиненої особистості дитини. У початковій школі дитина вперше стає суб'єктом соціальної діяльності, коли слід виконувати не тільки те, що хочеться, а й те, що треба, чого вимагає вчитель.
Тому в ході підготовки дитини до школи важливе наступництво в роботі початкової школи та дитячого садка.
   25  жовтня 2017року на базі  Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа –колегіум Патріарха Йосифа Сліпого»   відбулось засідання проблемного столу  вихователів  дошкільних навчальних закладів  та вчителів початкових класів з теми: «Діагностика невдач у навчанні першокласників».  Про особливості дошкільного етапу адаптаційного процесу першокласників розповіла  методист ТКМЦ  Погорєлко О.Ю. У рамках  засідання проблемного столу  Даценко Л.І., заступником директора з навчально-виховної роботи ТНВК ШК  презентовано досвід роботи  з питань забезпечення наступності в освітній  роботі з дітьми  старшого дошкільного  і дошкільного шкільного віку  як  запоруки  успіху дитини. Керівником шкільного методичного обєднання ТНВК ШК Рибак Г.М. проведено інтерактивну вправу «Хто ми?». Активну участь взяли всі учасники проблемного столу  в дискусії « Наступність чи природовідповідність?».
      Підбиваючи підсумки роботи , усі  педагоги відзначили ,що у школі створено сприятливе розвивальне, навчальне та культурно-просвітницьке середовище для забезпечення якісної організації навчально-виховного процесу, розвитку закладу.
  Засідання проблемного столу  вихователів  дошкільних навчальних закладів  та вчителів початкових класів було проведено на високому організаційному, науково-методичному рівнях. Захід носив навчальний та практичний характер.   
   Тільки за умови забезпечення тісних контактів між дошкільним закладом та школою, здійснення правильного контролю, використання різних його форм повністю залежить успіх вирішення проблеми підготовки дитини до школи.
 МЕТОДИЧНІ  РЕКОМЕНДАЦІЇ:
1.    Продовжити співпрацю між дошкільними  і загальноосвітніми навчальними закладами.
2.    Створювати комфортні  умови для успішної адаптації першокласників до школи; скороченню термінів дезадаптації шестирічних першокласників до шкільного навчання.
3.    Здійснювати психодіагностику готовності дошкільників до навчання.
4.    Проводити екскурсії , знайомство дітей зі  школою.
5.    Організовувати консультації з батьками, повідомлення щодо організації шкільного життя майбутніх учнів.
6.    Відстежувати  індивідуальний розвиток кожної дитини і створювати для неї найсприятливіші умови на основі варіативних режимів дня, що передбачає баланс різних видів діяльності і не допускає фізичного, психічного й інтелектуального перевантаження та сприяє загальному розвитку й оздоровленню дитини.
7.    Оновлювати організацію предметно-розвивального середовища для забезпечення різноманітної діяльності дітей; форми співпраці з батьками.











8.    Створювати ситуації успіху.

Немає коментарів:

Опублікувати коментар