середу, 10 травня 2017 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі".

   27 квітня 2017 року в ТДНЗ №13  відбулося   методичне  об’єднання вихователів середніх  груп  ДНЗ   на тему:"Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі".
         Метою заходу  було : сприяти  підвищенню  фахового рівня,    професійної   компетентності педагогів  з  питання  реалізації  завдань  освітньої  лінії  "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі".БКДО;  вміння  працювати в  команді, аргументовано  відстоювати  свою  точку  зору.
          Учасників засідання привітала завідувач ТДНЗ №13 Н.Б.Ломницька ,    Погорєлко Оксана Юріївна – методист Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу ознайомила з планом проведення засідання та виступила  перед педагогами з  візуальною лекцією :«Розвиток  сенсорно-пізнавальних здібностей  дітей  засобами дидактичних ігор  та  творчих  завдань».  Методично-теоретичний блок продовжила вихователь-методист ТДНЗ №13 Шлийка О.О.,із слайд-презентацією «Дитина  в  сенсорно-пізнавальному просторі: вимоги сучасності». Сьогодні під новим у педагогіці слід розуміти не лише ідеї, методи, технології, які ще не використовувалися, алей весь комплекс елементів у тім числі й окремі елементи навчально-виховного процесу, які несуть у собі прогресивні засади, дозволяють ефективніше вирішувати комплексне завдання розвитку й саморозвитку творчої особистості. 
Інноваційність необхідно розглядати не тільки як налаштованість на сприйняття, продукування і застосування нового, а насамперед як відкритість та демократичність освітньої системи.    
        У практичному блоці учасникам було запропоновано перегляд  комплексного заняття «Кольорові пригоди малюків», метою якого було  формувати компетентність дітей про кольоротерапію, бажання спілкуватися з довкіллям.  Сприяти   гарному  настрою, творчому розвитку, гармонізації вражень від перебування в кольоровому соціумі. Спонукати  до висловлювання  своїх   вражень, творчої активності. Використовувати у роботі інноваційну техніку малювання свічкою(«сліпе» малювання). Виховувати у дітей самостійність, креативність, спостережливість, бажання творити добрі справи, любов і бережливе ставлення до природи. 
     Діти  проявляли   свої творчі  здібності  в сенсорно-пізнавальному просторі, вміло справились із поставленими завданнями,  перевтілившись  у чарівників, навчившись  дослідним  шляхом одержувати  нові  кольори. Вихованці закладу подарували позитивні  емоції та  враження                                                   

        Створити  позитивну атмосферу   гру­пової взаємодії допомогла   гра «Шість  капелюхів», яку провели методист ТКМЦНОІМ Погорєлко О. Ю. і методист ДНЗ  Шлийка  О.О. Усі учасники методичного об’єднання  з  цікавістю залучились   до  дискусії – гри  «Шість  капелюхів», в  основі  «шести  капелюхів» лежить ідея  паралельного  мислення. Метод шести капелюхів - це простий і практичний спосіб розділення процесу мислення на шість різних режимів, кожен з яких представлений метафоричним капелюхом певного кольору

       Під керівництвом Погорєлко О.Ю. вихователі обговорили та виробили рекомендації методичного об’єднання для вихователів  середніх  груп.

Вихователі збагатили свої знання з даного питання, обмінялись досвідом роботи з колегами.






Немає коментарів:

Дописати коментар