четвер, 25 червня 2015 р.

Інтегрований підхід у розвитку мовлення дітей раннього віку.




Мовленнєвий розвиток дошкільника — складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: ігри, проблемні ситуації і, звичайно, заняття . Мовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти неможливо уявити належний рівень життєвої компетенції людини без оволодіння мовленням. Видатний педагог Костянтин Ушинський зауважував, що рідне слово є основою розумового розвитку й скарбницею всіх знань.
 09.04.2015р. в  ТДНЗ №10  відбулось методичне  обєднання  вихователів  перших  молодших   груп ДНЗ на тему: « Інтегрований підхід у розвитку мовлення  дітей раннього віку».
Погорєлко О.Ю ТКМЦ виступила з  темою : «Методичні основи використання  інтегрованих завдань в ранньому віці».
 Методист ДНЗ №10  Сулипа   Н.Б.  провела  вправу з вихователями «Що я очікую від побаченого»(пісочний годинник) та    розкрила тему :  « Освітня діяльність з дітьми раннього віку». 
Учасники методичного обєднання  переглянули  інтегроване   заняття в першій  молодшій групі  Весняна казка  «До бабусі на гостину» , яке провели  вихователі : Семенишин Г.В.,Байдак Л.В.











Погорєлко О.Ю, методист ТКМЦ провела  з педагогами методичного обєднання  вправу   «Думка по колу» .
Учасники методичного об’єднання  обговорили   проблему :«Розвивальні можливості видів емоційно-образної діяльності».
Під керівництвом Погорєлко О.Ю. вихователі  обговорили та виробили  рекомендації  методичного об’єднання для вихователів перших молодших груп  . 
Всі присутні   переглянули виставку дидактичного матеріалу.
 Педагоги поглибили свої знання з даного питання , поділились досвідом роботи з колегами.

Немає коментарів:

Опублікувати коментар